1. Profesjonalny montaż przy użyciu klei i podkładów stosowanych przez większość producentów samochodów, gwarancja na szczelność kabiny, (czyli nasze szyby się nie odklejają i nie przeciekają jak u konkurencji), zabezpieczenie elementów karoserii w obrębie wymienianej szyby przed korozją, dbałość o kosmetykę montażu...






2. Naprawa drobnych uszkodzeń szyby przedniej, naprawia się tylko odpryski "oczka" uszkodzenia o charakterze pęknięć nie podlegają naprawie - trzeba wymienić szybę, oczka nie naprawia się, jeżeli znajduje się ono w odległości poniżej 15 cm od krawędzi szyby lub znajduje się w bezpośrednim polu widzenia kierowcy. Wymierne korzyści płynące z naprawy to poprawa widoczności (bezpieczeństwa) i zabezpieczenia szyby przed pękaniem (koszt wymiany szyby jest kilka a nawet kilkanaście razy wyższy niż koszt naprawy...). Im krótszy czas od momentu powstania uszkodzenia do momentu naprawy tym większa skuteczność naprawy i większa poprawa kosmetyki...



3. Dojazd do klienta, montaż u klienta - jest to oferta skierowana przede wszystkim do posiadaczy samochodów ciężarowych. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom firm spedycyjnych w celu usprawnienia procesów logistycznych podczas postoju pojazdu w bazie - montaż u klienta umożliwia równoległe przeprowadzanie innych prac remontowych lub konserwacyjnych, co pozwala na maksymalne wykorzystanie przestoju samochodu bez angażowania czasu pracy kierowcy, co jest szczególnie i istotne w przypadku szyb wklejanych, w których proces technologiczny (czas wiązania kleju) wydłuża czas montażu.


Copyright: Marcin Bogucki, Paweł Duszczak - 2008